Möte 14 november

Som det har nämnts tidigare här så planerar vi att hålla ett möte, lördag 14 november, på Underjorden i Göteborg. Alla som är intresserade av civilisationskritik är välkomna då!

Vi har tänkt oss att alla som kommer tillsammans utformar dagen och pratar om vad vi vill få ut av det. Men några förslag på saker är prata om är: effektiva strategier, repression, COP15, organisering, permakultur och säkerhetskultur. Men självklart hoppas vi på att fler förslag kommer under mötet! En annan anledning att komma dit kan också vara att knyta nya kontakter och inspireras!

Mötet är tänkt att börja 10.00 och om du behöver hjälp att hitta sovplats så hör av dig och så försöker vi ordna det.

Om du har några frågor eller vill ha hjälp med sovplats, skriv till oss på [email protected]


Kommentarer
Postat av: Robin

Vet ni/du om det finns det någon liknande grupp i Stockholm? Gbg är lite långt bort.

2009-10-26 @ 12:12:24
URL: http://veganbageriet.blogspot.com
Postat av: Gustav

Vi är inte någon grupp som ordnar det här, utan bara några stycken som tycker att det händer alldeles för lite och vill göra något. En sak som vi hoppas på att det här ska göra är att inspirera andra att dra ihop stora och små möten och få lite mer liv i rörelsen.

Det finns inte någon grupp i Stockholm vad jag vet, men jag tror att om du skulle vara intresserad att göra något i Stockholm skulle det finnas andra som vill hjälpa till att ordna det!

Om du vill dra ihop något så kan jag höra efter på mötet i Göteborg(om inte du kan komma och fråga själv) och kanske med lite annat folk om det finns några som är intresserade av att hjälpa till.

2009-10-26 @ 22:50:01
URL: http://vildatankar.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Finns det sovplats hos dig, Gustav?

2009-10-27 @ 18:25:37
Postat av: Gustav

Mikaela: Jag vet inte riktigt var jag ska sova än faktiskt, men jag kan hjälpa till att fixa något. Blir det bara du eller kommer Micke också?

2009-10-28 @ 19:17:14
URL: http://vildatankar.blogg.se/
Postat av: elof

ville bara tacka för samtalen igår även om jag inte var så aktiv själv. Hoppas ni hade en bra tid sedan!

fred

2009-11-15 @ 16:46:57
URL: http://h
Postat av: Gustav

Kul att du kom och hoppas att du gör det nästa gång också!

Vi ses!

2009-11-17 @ 14:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0