Kämpa på!

Ibland är jag glad för att jag träffar nya människor som också visar sig vara missnöjda med civilisationen och vill göra något åt den. Som tycker att det är värt att göra mer än att köpa ekologisk mat och grön teknologi för att behålla en levande planet. Det gör att jag vill fortsätta kämpa.

Men ibland går det upp för mig igen att det finns så otroligt många som värderar egendom(som producerats genom våldsamma processer på platser de slipper se) högre än liv. Att de ser sina saker som mer värda än alla växter i världen. Att de ser företagens vinster som mer värda än alla djur. Att de ser JBF och DBF som terroristgrupper eftersom att de värderar liv men än egendom.

 

Och det gör att jag vill fortsätta kämpa!

 

Gustav


Kommentarer
Postat av: Jonas Lundström

Instämmer

2009-11-02 @ 08:37:28
URL: http://blog.bahnhof.se/wb938188

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0